תחומי התמחות

משרדי ממשלה

עם ניסיון רב שנים במתן שירותי מיקור חוץ למשרדי וגורמי ממשלה, חברת המוקדים של טלכלל עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים ומכירה לעומק את שיטות ודרכי העבודה המתאימות לכם במיוחד. חברתנו זכתה במכרזים ממשלתיים רבים ותשמח להעניק גם לכם את השירות המקיף שאתם זקוקים לו.

נדל"ן

רכישה של דירה היא כמאט תמיד ההחלטה הכלכלית הגדולה ביותר בחיו של אדם ולכן היחס ללקוחות הפונטציאלים שלכם חייב להיות בהתאם. נציגי הנדל"ן המתמחים שלנו יודעים איך לתת את השירות האיכותי ביותר ללקוחות הפרימיום שלכם ובמקביל איך לתת לכם את השירות המלא שכולל לא רק שירות לקוחות אלא גם תיאום פגישות, שירות בק אופיס, אישורי הגעה ועוד.

רכב

בין אם אתם זקוקים לשירות לקוחות, תיאום פגישות או אישורי הגעה, מוקד במיקוד חוץ אצלנו בחברת המוקדים של טלכלל, יכול לספק לכם את כל השירות הנדרשים ועוד. הניסיון הרב שלנו במתן שירותים אלו לחברות רכב, החל מיבואנים רשמיים, דרך סוכנויות השכרה ועד מגרשים קטנים מבטיח התאמה מוחלטת לצרכים המיוחדים שלכם כי כמאט כל נציג יכול לספק שירות לקוחות אבל רק נציג מתמחה יכול להבין את ההבדל בין SUV וגייפ.

פוליטיקה

לחברת המוקדים של טלכלל, כחלק מהשייכות לקבוצת טלכלל, ישנן כל היכולות הנדרשות עבורכם כדי לקבל את היתרון הגדול שאתם צריכים על פני שאר המתחרים. מערכת דיווח מהקלפי, טיוב נתונים, מערכת לניהול מידע, איתור תומכים והמרצה, ניהול בסיס נתונים, מערכות דיוור ו-SMS, מוקדים טלפוניים גדולים והחשוב מכל – ידע וניסיון רב בהרצת מועמדים לפרימריז, הרצת מפלגות לכנסת או הרצת מועמדים לבחירות ברשויות המקומיות.

ביטוח

עולם הביטוח הוא אחד מהעולמות המורכבים והמסובכים ביותר עבור מתן שירות מקצועי ואמין. נציג שירות המספק תשובות ללקוחות חברת הביטוח צריך להיות בקיא ברזי הפוליסות השונות, החוקים המשתנים כל תקופה וכמובן המחירים, המערכות והכיסויים השונים. לחברתנו צוות נציגים המתמחים ספציפית בעולמות הביטוח ויודעים להעניק עבורכם את השירות המקצועי והמקיף ביותר. תוך תקופת הכשרה קצרה נציגינו יהיו מוכנים לתת שירות, לתאם פגישות ואפילו לבצע גבייה עבורכם.

תקשורת

חוקי מענה נוקשים ורגולציה קפדנית הופכים את מוקדי השירות של חברות התקשורת לנקודה חשובה במיוחד עבורן. החוק החדש, הקובע מענה אנושי תוך 6 דקות, חייב את חברות התקשורת לבצע שינויים רבים והכנות ואנו בחברת המוקדים עברנו את התהליך המורכב יחד איתן. הידעתם שהמענה האנושי תוך 6 דקות נדרש רק במקרים של בירור חשבון, סיום התקשרות או טיפול בתקלות? מערכת IVR איכותית ומוגדרת בצורה נכונה היא השלב הראשוני ביותר כדי לעמוד בדרישות החוק בהצלחה.

כרטיסי אשראי

אבטחת מידע חשובה בכל מוקד שירות אבל במוקדים המספקים שירות לחברות אשראי היא קריטית במיוחד. חברתנו עומדת בכל הקריטריונים הנדרשים כדי לספק עבורכם מוקד במיקוד חוץ המתמחה במתן שירות לעולם האשראי וכרטיסי האשראי.

רפואה ובריאות

החל מקופות החולים הגדולות ועד מרפאות קטנות של רופאים פרטים, אנו בעלי ניסיון רב במתן שירות מוקד טלפוני במיקור חוץ לעולמות הרפואה והבריאות. ההקפדה על סודיות הלקוחות, אבטחת המידע וכמובן השירות המהיר והאנושי הם נקודות הדגש עבור מוקדים מתמחים אלו.

אופנה

בשירות הלקוחות של עולם האופנה חל גידול מאסיבי בעשור האחרון. המעבר מהשירות האישי בקניונים לרכישה אונליין דרך אתרי ה  e-commerce וההתבגרות של הצרכנים שהחלו לדרוש את הזכויות שלהם כפי שהם ראו שמקובל בארה"ב ומדינות אירופה הובילו לגידול משמעותי בכמות השיחות הנכנסות, בין אם בעמודי הפייסבוק של החברות, חלוניות הצאט באתרים ועד, כמובן, מוקדי השירות הטלפוניים שלהם. חברתנו מסוגלת לספק עבורכם את כל השירותים במקום אחד – ולנהל בצורה מרכזית ואיכותית את שירות הלקוחות שלכם.

תיירות

בין אם מדובר במוקד מכירות שצריך לסגור עבורכם את העסקה או מוקד שירות לקוחות שצריך לענות 24/7 ללקוח המטייל בחו"ל בטלפון, בצאט, בוואטסאפ או בעמוד הפייסבוק אנו יכולים לספק לכם את השירות המלא והמקיף. לחברתנו ניסיון רב שנים בהספקת מוקדים במיקור חוץ לחברות תיירות רבות ונשמח להכיר גם אותכם.

מועדוני לקוחות

מועדון לקוחות, כשמו, עוסק בראש ובראשונה בלקוחות שלכם. לאור הבנה זו מוקד שירות הלקוחות של מועדון לקוחות מתייחס אחרת לחלוטין לכל שיחה. הנציגים שלנו מתמחים בשירות עבור מועדוני לקוחות ומבינים לעומק את החשיבות שהחברות מייחסות ללקוחות במועדון שלהם. שירות אנושי, איכותי וכזה המספק פתרונות מהירים ובזמן אמת ללקוחות הוא השירות שתקבלו אצלנו.

הקימו איתנו מוקד מנצח

    אני מסכים לתנאי השימוש של טלכלל ושטלכלל תאסוף עלי מידע; לצורך מתן השירותים שיוצאו לי על ידי טלכלל ושליחת פרסומות. למדיניות הפרטיות ראו: כאן . להפסקת קבלת פרסומות ניתן לפנות ל: info@teleclal.com.