אודות

חברת המוקדים של טלכלל הינה חלק מקבוצת טלכלל, הפעילה משנת 1992. הקבוצה מתפקדת כקבוצת אחזקות הכוללת 6 חברות בנות, מעסיקה כ – 1,500 עובדים, ומספקת פתרון כולל תחת קורת גג אחת בעולמות המוקדים, מערכות קוליות SMS, IVR ותחומים נוספים, כגון: חברת השמה וחברת שוברי מתנה דיגיטליים.

משרדי החברה ממוקמים בבית טלכלל, רחוב נחלת יצחק 38, בתל אביב. בנוסף, החברה מפעילה מוקדים טלפונים בתל אביב, ירושלים, אלעד, רמת גן ואשדוד.

בקבוצה צוות ניהולי בעל ניסיון עשיר אשר נותן שירות לחברות בקבוצה, מערכות טכנולוגיה מתקדמות ויכולת התאמת הפתרון הנדרש לשינויים המהירים המתרחשים בתעשייה. כמו כן, גמישות ויכולת תגובה, אדפטציה לצרכים משתנים וקבלת החלטות מהירה.

הנהלת החברה

דנה ביטון לב-עמי – מנכ"לית חברת המוקדים
חיה הורביץ – סמנכ"לית שירות ומכירות
ורד טביב – סמנכ"לית שירות מכירות ופרויקטים
שירן עמר - סמנכ"לית מכירות ופרויקטים
מורן דסה – מנהלת משאבי אנוש וגיוס

האג'נדה שלנו

כחברה המתמחה בעולמות ה- Contact Center ניקח את היעדים והאתגרים שלך ונדע להוציא לפועל תוך הקפדה על מקצועיות, אדפטציה לצרכים משתנים, מתן תשומת לב מרבית והקצאת משאבים המאפשרים התמקדות אישית ומתן מענה על הצרכים בצורה האופטימלית.

היכולות שלנו

בפעילות ה- Contact Center  בטלכלל יש מגוון שלם של יכולות: מוקדי שירות, מכירה, טלמיטינג, שימור, זימון תורים, מתן מידע ותמיכה, גבייה, טיוב נתונים, הזמנה לאירועים, המרצה וניהול פניות ציבור לצד פרויקטים זמניים ייעודים המוקמים לצורך פעילות ספציפית.

היתרונות שלנו

יכולת גיוס רחבת היקף, כ- 190 מגויסים חדשים בממוצע לחודש
שימור עובדים - 94% בממוצע בחודש
תחלופת עובדים – ממוצע אורך "חיי נציג" כ- 18 חודשים!
מיקום הפעילות - 5 מרכזי שירות בערים מרכזיות: תל אביב / ירושלים / אלעד / רמת גן / אשדוד

חברת המוקדים של טלכלל בעלת ניסיון רב במתן פתרון מלא לכל פעילות והכל תחת קורת גג אחת – החברה מתמחה בהקמה וניהול מוקדים, הפעלת מערכי שירות, מכירות ומידע בשילוב מערכות טכנולוגיות ומתן מענה רב ערוצי לפי דרישות הלקוח: שירותי שליחת הודעות טקסט – SMS , מערכות מידע קוליות – IVR, מייל, chat, מערכות לדיוור אלקטרוני ועוד.

לחברה היכרות מעמיקה וניסיון רב בהקמה ותפעול לאורך זמן של מוקדי שירות, מידע , פניות ציבור, מכירה, תיאום פגישות, תמיכה, גבייה ועוד, במגוון ערוצי תקשורת, כתובים ובעל פה, לפרקי זמן ידועים מראש ולאורך זמן. אנו מספקים פתרונות אלו במגוון רחב של תחומים: תקשורת, ביטוח, בריאות, צרכנות, משרדי ממשלה, רכב, נדל"ן, כרטיסי אשראי, תעופה ועוד.

חלק מהיתרונות שלנו:

יכולות גיוס
רחבת היקף
מאות עובדים בחודש

בגיוסי מסה שם המשחק הוא מהירות ויעילות, לחברת המוקדים יכולת לגייס מספר גדול של עובדים בזמן קצר. אנו מבצעים במשך כל חודשי השנה גיוס איכותי למוקדי מכירה ושירות של חברות מובילות: פרטנר, הפניקס, משרד התחבורה, קופת חולים לאומית, קופת חולים כללית, תאגיד המחזור, גיאוקטוגרפיה, ישראכרט, ועוד.

יכולת ניהול גבוהה בהתאמה ובמיקוד הנדרש ללקוח

החברה מקצה לכל פעילות מנהל פרויקט בעל ניסיון עשיר בהקמת מערכי שירות וניהול שוטף. המנהל בקיא בכל השלבים והרבדים הנדרשים: גיוס, הכשרה, תפעול, הגדרת שגרות ניהול ובקרה, ניהול האיכות, הגדרת תהליכי עבודה במוקד ובממשק לקוח ,הנעת העובדים ורווחתם, ועוד.

טכנולוגיה


לקבוצת טלכלל היכולת להתממשק למערכות הלקוח, crm ומרכזיה, על פי דרישות איכות ואבטחה מחמירות ובהתאמה מדויקת לדרישות. פירוט היכולות יועבר על פי דרישות וצרכים שמעביר הלקוח.

מיקום הפעילות


מרכזי השירות של החברה ממוקמים במרכז הערים בעלי נגישות מרבית לתחבורה ציבורית (אוטובוסים ורכבת).

כל אלו מהווים בסיס איתן להצלחה מובטחת של קיום פעילויות מוקד מגוונות על פי דרישת הלקוח. היכולת לתת פתרון מלא המשלב ניסיון איכותי רב שנים בתחום ניהול המוקדים על כלל האתגרים :

  • גיוס כ"א מקצועי ואיכותי בפרקי זמן קצרים
  • תפעול וניהול יעיל של המשאבים
  • השגת היעדים שיוגדרו
  • ניהול מבוקר ושיטתי

אנו בחברת המוקדים של טלכלל רואים חשיבות גדולה בשביעות הרצון של לקוחותינו ומקפידים על מתן תשומת לב מרבית והקצאת משאבים המאפשרים התמקדות אישית ומתן מענה על הצרכים בצורה האופטימלית, הן במענה המקצועי והן במענה האישי.

הקימו איתנו מוקד מנצח

אני מסכים לתנאי השימוש של טלכלל ושטלכלל תאסוף עלי מידע; לצורך מתן השירותים שיוצאו לי על ידי טלכלל ושליחת פרסומות. למדיניות הפרטיות ראו: כאן . להפסקת קבלת פרסומות ניתן לפנות ל: info@teleclal.com.

סגירת תפריט